Reklamace

Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán.

V případě, že pro zboží neexistuje autorizovaný servis nebo chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit dvěma možnými způsoby. Společně se zbožím doporučujeme doložit doklad prokazujícící koupi zboží a vyplněný reklamační list. Vaše reklamace bude přijmuta a vyřízena rychleji.

Reklamaci můžete osobně předat v sídle provozovny v České Třebové, ul. Ústecká 463, popř. Albrechtice 52 Lanškroun (po tel. domluvě na 777 96 96 03), nebo zaslat do Č. Třebové.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na email info@garden-parts.cz
 

Jak postupovat když…

  • je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku.
Je-li zboží poškozeno, i přesto že je obal neporušený, je potřebanás nás neprodleně informovat na tel. 777 96 96 03.

  • zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

V tomto případě prosím napište na e-mail info@garden-parts.cz, kde vám individuálně pomůžeme, popř. volejte na tel. 777 96 96 03.

Jak postupovat u reklamace

Kontaktujte nás a popište problém, který se zbožím máte. Poskytneme Vám úplné a odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

S vyřízením oprávněné reklamace nejsou spojeny žádné poplatky.

Pokud posíláte zboží zpět do provozovny, vždy přiložte tyto doklady:

  • faktura/daňový doklad (kopie)
  • záruční list, (je-li ke zboží vydán)
  • vypněný reklamační protokol, ke stažení ZDE.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží do provozovny a končí vyřízením reklamace v provozovně.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Je dobré vědět

Jak funguje záruka na zboží.
Jako každý obchod, i ten náš má své obchodní podmínky, kterými se řídí.
Potřebujete reklamovat zboží nebo se potřebujete dozvědět, jak taková reklamace probíhá? Seznamte se s reklamačním řádem.
Pokud jste si vybrali zboží a zjistili, že pro vás není to pravé, máte možnost vrátit zboží ve 14 denní lhůtě. Formulář ke stažení ZDE.


Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies.